Benim güzel canım arkadaşımın babasını covidden kaybettik, 20 günlük yogun bakım tedavisinden çıkamadı, çok ama çok üzgünüm içim acıyo. Birer fatiha okurmusunuz ismi Emin (
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın