Çan elbise al canım dur hatta model atıyorum bak ben bu elbiseyi oğlumun doğum günü partisi için alcam sonrasında kuzenimin düğününde de gycem dediğin gbi bende kalçadan ve kollardan kilom var fazlalık kapatır diye düşünüyorum bu model .beyazın kolları gbi olcak kolları rengi de böyle mavi işte
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın