0 oy
191 göst.
Diğer kategorisinde (5 puan) tarafından
Eşim kisa çalışma odenegi aliyor ama bu ay covid gecirdigimiz icin 10 günlük rapor aldi. Rapor parasi yatiracaklarina kisa calisma odeneginden para kesmişler.Bilgisi olan var mi?Aradik ama donus alamadik.
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 410 göst.
10 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Pinar2122 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 259 göst.
26 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Tuba akcay (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 233 göst.
4 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Aleynafndk (410 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 533 göst.

Kategoriler


1,512,781 soru

24,673,768 cevap

367,417 kullanıcı

...