Cope attik. O artık bir çöp çünkü.
kayinvalidem gil camiye koyduk diye biliyor . Kırılmasın diye mecbur öyle söyledik
Ahhh şu hurafeler.
Saklanır hahahah
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın