Bende gittim ama polis falan yoktu valla bide pazarcı abimizin terazisi bozulmuş eliyle tartti sağolsun
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın