Numarasını alır ben kendim yazardım kıza. Kocam senden rahatsız oluyor kendisi sana söyleyemiyor o yüzden nunaranı bana verdi eşi olarak benim seninle konuşmamı istedi der sonrada birdaha eşime yazma birşey olursa bana yaz ben ona iletirim derim
1,512,432 soru
24,669,047 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın