0 oy
235 göst.
Diğer kategorisinde (1,184 puan) tarafından
Sanki öyle birşey mi var

5 Cevaplar

0 oy
(1,102 puan) tarafından
10 ile 17 saatleri arasında cnm
-Reklam-
0 oy
(15,102 puan) tarafından
Evet ben gidip geldim ama pazar çok pahalıydı yaa
0 oy
(187,433 puan) tarafından
annem gitti tezgahlar bom bostu hic bisi alamadim olanlarda ates pahasiydi dedi
0 oy
tarafından
Bizim mahallede acılmadı başka mahallede açıldı 10.00 ile 17.00 arasi ama manav ile aynı fiyatmış ya hersey yine pahalıymış
0 oy
(4,848 puan) tarafından
Bizimde burda cuma pazarını cumartesi açtılar evde tekim çocukla ceza yazarlar diye gidemiyorum

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 342 göst.
9 Mayıs 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Ruyam1212 (311 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 184 göst.
0 oy
4 cevap 393 göst.
19 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 265 göst.
13 Haziran 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...