0 oy
208 göst.
Diğer kategorisinde (12 puan) tarafından
Arkadaşlar içinizde kullanmayanlar varsa nutella kapağındaki kodlara ve üzerindeki barkodlara talibim:))) 

Şimdiden teşekkür ederim:))) 

4 Cevaplar

0 oy
(187,419 puan) tarafından
post ciksin          
(12 puan) tarafından
Teşekkür ederim :)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Olsa dükkan senin :)
(12 puan) tarafından
Olmuş kadar oldu teşekkür ederim :)
0 oy
(29 puan) tarafından
Bende var gönderiyorum 
(29 puan) tarafından
N93KLR2F
(12 puan) tarafından
Çookkkk teşekkür ederimmmm:)))
0 oy
(91 puan) tarafından
Kiz nutella olmus 20 tl :)) nutella mi alicaz 
(12 puan) tarafından
Ahhh peripella neyimize yetmiyor değil mi :D

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 394 göst.
3 gün önce Aile & Aşk kategorisinde 3melek1anne (657 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 298 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,551 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 314 göst.
4 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 180 göst.
10 Mart 2026 Diğer kategorisinde 2bebek1anneee (343 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...