0 oy
142 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (61 puan) tarafından
24 haftalık hamileyim 14 kq aldım((( 3 ay var doğuma ve doktorum 2_3kqdan fazla alma dedi...insulin direncim var zayiflayamiyorum((( doktor ekmek ve patatesi yasakladi...aynı durumu yaşayan oldu mu hic? Günlük rasionunuza neler dahil? Nasil qidalaniyorsunuz? 3ayda en düşük kiloyu almam için neler yapmaliyim?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 481 göst.
0 oy
4 cevap 188 göst.
5 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde N.n (61 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...