0 oy
186 göst.
Diğer kategorisinde (85 puan) tarafından
Yoksa bir süre içip bıraktınız mi acaba teşekkürler simdiden

6 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
Gaz sıkıntısı geçene kadar içtim 4 ay felan 
-Reklam-
0 oy
tarafından
2 ay içtim ben sonra gaz sorunu olmadığı için içmedim canım 
0 oy
(3,725 puan) tarafından
21 aylık kızım hala içiyorum ama ben normalde de içiyordum zaten 
0 oy
(339 puan) tarafından
Rezene süt yapar ve gaz için çok iyi bende severim günde 2 ve ya 3 fincan icerim sütten kesene kadar kızım da içtim hatta bi süre sonra onada vermiştim şimdi oğlum da da iciyorum
0 oy
(33,511 puan) tarafından
1 ay içtim bidaha içmedim gaz sorunumuz yoktu 
0 oy
(14,709 puan) tarafından

22 ay içtim :D hala emiyor arada canım isterse çok stresliysem içiyorum canım

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 516 göst.
7 Haziran 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Siyah.incii (1,986 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 541 göst.
0 oy
1 cevap 159 göst.
9 Mart 2024 Diğer kategorisinde Su1880 (196 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 748 göst.
7 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hayal1907 (337 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...