Bebeğim 4.5 aylık babysoft cam biberon kullanıyoruz emzik no:1 yazıyordu ilk biberon baslıgında sonra yedeğini kullandım üzerinde yazmıyodu birşey no:2 mi oluyor o? Deliği biraz geniş cünkü ilkine göre. Ve 250 ml olanı alıcam onların delikleri iyi mi oluyo ayriyeten biberon emziği almalı mıyım?
1,512,562 soru
24,670,856 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın