Bugün internetten kıyafet aldım kızçeme. İnternetten seçmek çok zor kaç saat karar veremedim. Şu pandemi biter inşallah mağazalardan seçeriz. kızıma bayramlık aldım bi kaç parça da kıyafet aldım. Üstteki ikisini bi takım alttaki ikisini bi takım yaptım nasıl kızlar bi de sandalet aldım. Çok heyecanlıyım sanki kendime almış gibi ya
Yaa hepsi çok tatlı güle güle giysin minnoşşş
Çok güzeller. Güle güle kullansın güzel kız canım
cok tatlişşgüle güle giysin fıstık
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın