+4 oy
846 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,169 puan) tarafından

Bugün internetten kıyafet aldım kızçeme. İnternetten seçmek çok zor kaç saat karar veremedim. Şu pandemi biter inşallah mağazalardan seçeriz. :ermm: kızıma bayramlık aldım bi kaç parça da kıyafet aldım. Üstteki ikisini bi takım alttaki ikisini bi takım yaptım nasıl kızlar bi de sandalet aldım. Çok heyecanlıyım sanki kendime almış gibi ya:D<3


image

image

image

image

image


20 Cevaplar

0 oy
(1,615 puan) tarafından

Yaa hepsi çok tatlı güle güle giysin minnoşşş<3

(1,169 puan) tarafından
Çook teşekkür ederizz ❤️
(1,615 puan) tarafından
☺️♥️♥️
-Reklam-
0 oy
(9,394 puan) tarafından

Çok güzeller. Güle güle kullansın güzel kız canım :angel:

(1,169 puan) tarafından
Teşekkür ederiz teyzesi
(9,394 puan) tarafından
❤️❤️❤️
0 oy
(2,321 puan) tarafından
Hepsi çok güzel
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın kuzum
0 oy
tarafından
Aman yaranın kıyafetler ayri ayakkabılar ayrı  güzel ☺️ Güle güle giysin prenses ♥️
(1,169 puan) tarafından
❤️ Teşekkür ederiz canım benim
0 oy
tarafından
Ba yıl dım sağlıkla giysin :)
(1,169 puan) tarafından
İnşallah kuzum sağolasın :)
0 oy
(16,325 puan) tarafından
Ayyy maşallah güzel günlerde giysin hepsi birbirinden şeker
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın canım inşallah ❤️
0 oy
tarafından
Zevkin tam benlik kizim olsaydi ayi seyleri alırdım 
(1,169 puan) tarafından
:) bayıldım kıyafetlere yaa
0 oy
tarafından
Çok güzel o salopetin pembesine dün içim gitti ama beden kalmamıştı alamadım siz güle güle kullanın inşallah 
(1,169 puan) tarafından
Bense görür görmez aşık oldum çok güzel :) sağolasın kuzum ❤️
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Ya hepsi çok güzel :) güzel günlerde giysin prenses 
(1,169 puan) tarafından
Teşekkür ederiz teyzesi :)
0 oy
(2,978 puan) tarafından
Kız bu hangi site sandalete bayıldım :-) güle güle giysin 
(1,169 puan) tarafından
Lcw canım :) sağolasın
0 oy
(346 puan) tarafından
Ay şu Jean şorttan ben de kızıma aldım, daha bugün geldi ve bayıldım ,çok hoş duruyo gercekten . Bu arada güle güle kullansın prensesin :)
(1,169 puan) tarafından
Ayy sevindim ya kaç aylık seninki kaç ay aldın canım sizde güle güle giyinin :)
(346 puan) tarafından
Teşekkür ederiz teyzesi :) Kızım 16 aylık,12-18 aylık aldım tam oldu :)
(1,169 puan) tarafından
Benim kızımda 16 aylık 18 24 aldım ya biraz tombiş ama çokta değil inşallah büyük olmaz yaa
(346 puan) tarafından
Olmaz olmaz iyi yapmışsın. Baktın askıları büyük kaldı çıkarırsın,seyyar çünkü :)
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Harikalar muhteşemler ve Pahalılar :D güle güle giysin inşallah 
(1,169 puan) tarafından
:D teşekkür ederim canım
0 oy
(20,197 puan) tarafından
Güle güle giysin canım çok tatlı olmuş kombinler
(1,169 puan) tarafından
İnşallah kuzum sağolasın ❤️
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hepside çok güzel güle güle giysin inşallah☺️
(1,169 puan) tarafından
İnşallah canım teşekkür ederiz :)
0 oy
(601 puan) tarafından

cok tatlişş<3güle güle giysin fıstık

(1,169 puan) tarafından
Sağolasın kuzum ❤️
0 oy
(1,408 puan) tarafından
Var ya bayıldım çok güzel uymuş güle güle giysin inşallah yavrun :-D
(1,169 puan) tarafından
:)) teşekkür ederiz teyzesi ❤️
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Yaaa hepside çok tatlı ben daha hiçbirşey alamadim
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın canım Bende unutmuştum eşim dedi ne alcaz kızıma bayramlık diye :D öyle aldık
0 oy
(1,795 puan) tarafından
Canım hayırlı olsun sandalete bayıldım gelince yazar mısınız kalıbı nasıl
(1,169 puan) tarafından
Bende beğendim outlet ürünmüş hemen aldım. Yazarım canım inşallah
(1,795 puan) tarafından
İhtiyacımız var çok da güzel ama numara en büyük 24 var olur mu bilemedim .
(1,169 puan) tarafından
Bizim spor ayakkabıya da ihtiyacımız var da 1 tane var onu giyiyor aldım fiyatı uygun çünkü. Normalde kaç numara giyiyor ki
(1,795 puan) tarafından
Spor 23 tam oluyor. Sandalet tarzı plastik terlik 24 çorapla tam oluyor çorapsız yarım santim açıklık kaliyo.lcw dan ikiside. Ayakda biraz etli :) babetbtarzlari hiç giyemedi
0 oy
tarafından
Zevkli kadınsın haa valla çok beğendim:)
(1,169 puan) tarafından
Yaa teşekkür ederim kuzum ❤️ :)
tarafından
Rica ederim canm ama gerçekten güzeller sandalet falan bizimlesin ☺
0 oy
(1,267 puan) tarafından
Çok güzeller canım 
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın canım

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 726 göst.
23 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Berfo ana (966 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 864 göst.
9 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,089 göst.
29 Ekim 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 364 göst.
20 Nisan 2021 Diğer kategorisinde ikbal (65,020 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...