Kızlar benim dislerim çekilmesi gerek ve oyuk kanal tedavisi iygulanmasi gerek ama emzirdgm icn bide korktuğum icn gitmiyorum yine kirik ve çürük olan dişim agrimaya başladı kizm diş jelini sürdüm bundan bir kaç ay once kesmişti agrimi ve yine uzn bir zaman snra yine agrimya başladı az önce yine yaptim ağrım kesildi cok şükü
Bu 2side iyi geliyo
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın