Ana yemek .
Bizde İftar olsa da olmasada çorba , iftarda ise çorba ve hurma
Ekmek)))...,..
Suuuuuuuuuu
Ana yemek çorba salata tatli
Ana yemek tabiki bide pide
Sofra bezi.....şaka şaka bizde de ana yemek corba tatli yapmam hep
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın