Onlardaki para bizde yokda ondan onların başında özel diyetisyenleri yağ aldırmaları estetikleri falan oluyo artı telefonlarda filtreli uygulamalar oluyo paralı onlardan kullanıyorlar normal öyle görünmeleri kendilerine özgüven sıfır
Valla giden gider kalan kalar dogumdan 1 ay sonra 49 kilo oldum zar zor 50 düşüp kalkıyor kilo
1,512,377 soru
24,668,371 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın