Benim kız 4 aylikken bsldi şuan 5 aylık tutuyorum kendi yürüyor bi sorun olucani sanmyrm zaten doktorlar kendi isdiyorsa yapdirin diyor merak etme 2 dk snra yoruluyorlar zaten bi gorsen koşa koşa gdio
1,512,455 soru
24,669,346 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın