0 oy
138 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Bu kis zaten full gripliydim bagisikligim dusuk sadece burun akintisi ve burun tikanmasi var baska biseyim yok ha bide astim alerjim var korona degildir dimii

2 Cevaplar

0 oy
(5,908 puan) tarafından
Oladabilir olmayadabilir valla belli.olmuor bazilarinin sadece bas agrisi oluor test pozitif cikior bazilarinin tum belirtiler var negatif cikior garip bir hastalik bu ya
tarafından
Yok canim astim hastasiyim bide sigara iciyorum hafif atlatacagimi hic sanmiyorum bu kisin full burun tikanikligi ve burun akinfisiyla gecti pecete dayanmiyor artik
-Reklam-
0 oy
(5,725 puan) tarafından
Bütün kış olan korona değildir canım.. bağışıklıktan dolayı olabilir. Zayıf bir yapınız varsa vitamin falan alıyor musun
tarafından
Yok canim almiyorum evim bi soguk bi sicak kizimla butun kis hastaydik hic iyilesmedik
(5,725 puan) tarafından
Vitamin al istersen canım pekmez falan ye boğazın ağrıyor oksuurik oluyor bj anda vücudun ağrıyor koronayiz eşimle çünkü biliyorum
tarafından
Cok gecmis olsun kuzum Rabbim sifa versin insallah bugun yapacam dediklerini
(5,725 puan) tarafından
Sağol kuzum benim mesela ben hasta olacağımı hissettiğim an sıcak icebilcegm kadar suya bı cay kaşığı bal az karabiber zencefil toz limon da sıkıyorum bardağa içiyorum çok tavsiye ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 136 göst.
30 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esra1212 (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 169 göst.
14 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Figennn (394 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 306 göst.
12 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Seymasy (178 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 331 göst.
27 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...