0 oy
318 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (13 puan) tarafından

Ankara şehir hastanesinde normal doğum yapanlar deneyimlerinizi yazar mısınız? Ebeler nasıl, zorlayıcı oluyor mu davranışları nasıl, kesi atmadan doğum yapıyorlar mı

3 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Ben ikinci doğumunu orda yaptım gayet çok ilgiler bebekle özellikle çok ilgi alakalilar ben çok memmun kaldim
(13 puan) tarafından
Doğum esnasında davranışları iyi mi peki
(49,836 puan) tarafından
Evet gayet iyidi konusturuyolarda biseyler soruyorlar stres korku olusmasin diye bebeğim doğunca ten tene temas da yaptırdılar
(13 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
(184 puan) tarafından
Bende orda yaptım ama bir buçuk sene oldu Cnm Yeni değil çok iyilerdi
(13 puan) tarafından
Sağol canımm
0 oy
(5,181 puan) tarafından
Sezeryan oldum hemsire insani denk gelmen gerek o ara vurusden refakatci alinmiyo mesela pek ilgili degildi hemsireler ama hastane iyi temiz
(13 puan) tarafından
Sezaryen olan arkadaşıma refakatçi oldum ocak sonunda, hemşireler çok kötü davrandı o yüzden normal doğumda nasıl diye merak ettim
(5,181 puan) tarafından
Eylulde dogum yaptimm nirmal dogum yapanlarin belki yatis yeri farklidir

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 319 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
26 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Nare88 (498 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 254 göst.
6 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,683 cevap

367,353 kullanıcı

...