kızım 2 yasında tekrar gebeyim cinsiyetini öğrenip iikisene bir oda yapmak istiyorum size bu tarz yataklar mı yoksa baza mı??
besiğim var fakat hiç kullanmadk Hamak kullandım kızıma
Bu yataklara bayılıyorum ya :)
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın