11 aylık bebeğimin ateşi öğlenden beri ateşi düşmüyor şurup veriyorum geçiyor geri başlıyor 38 38.2 bu aralara yükseliyor uykusu var uyuyamıyor sebebi ne olabilir önerebileceğiniz birşey varmı?
1,512,458 soru
24,669,416 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın