0 oy
215 göst.
Diğer kategorisinde (27 puan) tarafından

11 aylık bebeğimin ateşi öğlenden beri ateşi düşmüyor şurup veriyorum geçiyor geri başlıyor 38 38.2 bu aralara yükseliyor uykusu var uyuyamıyor sebebi ne olabilir önerebileceğiniz birşey varmı?

4 Cevaplar

0 oy
(6,997 puan) tarafından
İlik dus aldirin ve ayak altina limon surun inip,yeniden cikiyorsa da hastaneye goturun
-Reklam-
0 oy
tarafından
Oglum.oyke oldu kulak enfeksiyonu olmuştu çok zor geçti çocuğumu doktora götürdüm falan ancak öyle doktora götür
0 oy
tarafından
Benim bebegimin dun atesi 39 du ilac verdim dusurmeye calistim sonra acile goturduk bogazi iltihaplanmis dedi antibiyotik verdi suan agliyo ates var dusuremiyorum yarin cocuk doktoruna goturecem . Allah hayirli sifalar versin 
0 oy
tarafından
Corabina limon dök giydir iyi geliyormuş

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 413 göst.
0 oy
4 cevap 387 göst.
0 oy
3 cevap 281 göst.
0 oy
2 cevap 313 göst.
26 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Feride98 (54 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...