Kızlar büyük oğlumun adı yavuz selim. 2. Bebegimde erkek ve isim konusunda çok kararsizim.sizce Oğuzhan ismi nasil geliyor kulağa?
Cok güzel canim kardeşimin ismi de Oğuzhan
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın