0 oy
248 göst.
Diğer kategorisinde (238 puan) tarafından
Kızlar idrar tahlilimde erotrasit değerim 10 cıktı doktorum biraz endiselendirdi beni. Hamileyim antibkoytikte kullanamam. Sizce korkmalımıyım

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende de sürekli çıkardı. Doktor suya karistirilan tozdan veriyordu tek kullanımlık. Böbrek taşı var bende genelde ondan olur
(238 puan) tarafından
Hicte Bi belirtim yok aslında ama bana bitkisel Bi ilac verdi crebberry diye
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hamilesin antobiyotik kullanabilirsin bende kullandim hamileykenn defalarca  hamileye verdigi ilac farklidir 
0 oy
(3,158 puan) tarafından
Antibiyotik kullanabiliyor ki hamileyken ona göre ilaçlar var bende idrar yolu enfeksiyon için kullandim kaç kez

İlgili sorular

+2 oy
3 cevap 307 göst.
+1 oy
2 cevap 145 göst.
0 oy
7 cevap 313 göst.
0 oy
5 cevap 251 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde Kadinca_2946430 (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...