0 oy
507 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (154 puan) tarafından
Hissediliyor mu acaba ya 

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Ben kürtaj oldum anestezi , yani bayiltildim zaten çok kısa sürüyor, hiç hissetmedim hemen ayaklandim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Karın ve bel ağrısı oluyor doğum kadar ağrılı değilmiş 
0 oy
(10,617 puan) tarafından
Hayır.icinden parça parça bebeği alıyorlar. Videosunu izle bak
(154 puan) tarafından
Bayıltıyolat mi
(10,617 puan) tarafından
Uyusturma var
(58 puan) tarafından
Her kurtaj o sekilde olmuyor insanlara neden boyle yansitiyorsunuz ki yani vakumlu sekilde de aliniyor ve hissedilmiyor
(10,617 puan) tarafından
Bebek boyutu önemli .sormuş başımıza geleni söyledik.
0 oy
tarafından
Kürtaj ağrısız bir işlemdir 10 dakika ancak sürer anestezi uyguluyorlar ağrısı regl ağrısı gibi 
0 oy
(724 puan) tarafından
Hayır canım bayılıyorsun ama uyanınca ağrın oluyor tabii 
(154 puan) tarafından
Gece kalınıyor mu
(724 puan) tarafından
Hayır çıkıyorsun
0 oy
(369 puan) tarafından
Ölü doğumda hissedersin ilaçla düşürürsun bide uyuyarak kazarlar rahmi iki türü var ben ikisini de oldum parça kalmisti icimde
(1,666 puan) tarafından
Ne zaman yapılmıştı size, ay çok üzüldüm cok zor olmuş sizin ki ama şimdi hiç öyle duymuyorum cevremde,ben de oldum kalbi durmuştu ama sizin ki gibi değildi . Doktorlar çok önemli yaa
(369 puan) tarafından
5 ay önce zar zor tuturmustuk o da saglikszdi 14 haftalıkken aldrdim canım gene olmuyo şuan tedavi oluyorum
(154 puan) tarafından
Gece hastane dr kalınıyor mu
(369 puan) tarafından
Nobetci doktorlar var

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 279 göst.
14 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Aylin 35 (317 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 271 göst.
0 oy
3 cevap 212 göst.
0 oy
10 cevap 342 göst.
7 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Azracan11 (870 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...