Baharlık kendime alicam fiyatı uygun 99 lira
Sen begendiysen guzel herkesin zevki farkli cnm
Elbise güzel bence.
Ayakkabılar kötü ama
Elbise güzel bot berbat
Begenemedim.
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın