Baharlık kendime alicam fiyatı uygun 99 lira
Sen begendiysen guzel herkesin zevki farkli cnm
Elbise güzel bence.
Ayakkabılar kötü ama
Elbise güzel bot berbat
Begenemedim.
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın