Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende bekliyorum bebeğimi ama geleceği yok suni sancıyla gelmezse sezeryan derler herhalde bende aşırı korkuyorum sezeryandan acı hissedersem sonra çok ağrım olursa diye düşünmekten bir hal oluyorum birde covidim acaba diyorum doğduktan sonra bebeğimi alırlarmı benden allahım çok zor
1,512,484 soru
24,669,876 cevap
367,198 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın