Asya Sena kızımın adı.. Meva ipek Duru Hifa Nil Bunlarda alternatifti bizim.icin
Ahsen Doğa. Ama kimlikte bi hatadn dolayi sadece Ahsen
Prensesimin ismi Zeynep Aysima
Sena kizimin adi :)
Üyelik ismimden de belli kızımın ismi ravzanur
Kızımız olsaydı Tuana koyacaktık oğluş oldu Tuna Han koyduk
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın