Günaydın güzel anneler bayıldım diye başlık atınca gerçekten bayıldım sandınız diimiii
Gayet iyiyim canlarım benimm
Bu elbiseye bayıldım Allah'ım ne kadar güzel farklı bir tarz..
1 yaş için alayım dedim ama 2 yş diyor kii eşimde internete güvenmiyor ben gibi ama bu elbise için sipariş verilir
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın