Mutlu huzurlu bereketli iftar lar hanımlar. Kimse kimseyi linclemesin lütfen. İftar saati kimsenin kalbi kırılmasın. İftara misafir alacakmisınız. Ben komşumu çağırmak istiyorum. Sürekli görüşüyoruz. Onlar da birtek benle görüşüyor. Bende mahallede Bir tek onlarla sürekli görüşüyorum. Dip dibeyiz
Yok kimseyi almıycam zaten doğum yapıcam bu kadar telaşın içinde bebekle çok zor
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın