Esra Eroldaki canlandırmaya koptum ya hele Özkan'ın ciddiyeti öldürüyor beni her zaman
İzlemiyorum kız ne oluyor ben izlemeyince illa bir olay oluyor ya
Aynennnn yaaa cok komik adam da ne direndi beeeee... normalde dizilerde saniyesinde bayilmiyorlar mı :D
Ya bende post açıcaktm bu ne böyle
Aynen sesli gulecektim gulemedim kiz uyanir diye
1,512,553 soru
24,670,740 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın