Evde giymek için elbise aldım ama bu yazlik heryerde giyerim ben ya )) denize falan gidersem havuzda falan çok iyi yaaa çok beğendim efil efilim kizzzz
Kız boydan ataydın
Gule güle kullan canim
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın