Cok.sukur olmadik.nasl olmadim bende şaşkinim hamileligime denk geldi calisiyodm is yerinde herkez oldu cok sukur bana bisey olmqdi rqbbim koruyo
1,512,633 soru
24,671,512 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın