Benim evimde misafire dair, nevresim banyo, baş, el yüz havlusu ve lifinden başka bişey yok. Ben misafir için adanmış kaşık çatala bardağa tabağa odaya karşıyım. Bende misafirim bu dünyada ve ben evimin en güzel misafiriyim bence o yüzden evimde güzel veya çirkin olan herşeyi ben hak ediyorum
Bu arada mutfağında l koltuk var kullanışlı bana görw
1,512,490 soru
24,669,928 cevap
367,199 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın