Ayyyy 202 lirada bize gelmiş doğalgazı hiç demiyorum bileee
Banada 190 geldi
Banada 125 gelmis eskiden banada cok geliyordu ne olduysa birden biraz azaldi eskiden cok aldik dediler heralde
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın