0 oy
231 göst.
Diğer kategorisinde (571 puan) tarafından

Esim sutlu seviyo almisken bu olsun dedim dun a101den aldim geri iade ettim icime sinmedi guzel olmadi kahvesi simdide bunu almayi dusunuyorum biraz pahali diger makinelere gore shaferin var 270 e a101de omu bumu karar veremedim siz olsaniz hangisini alirdiniz sutlu yapani alsam o paraya degermi onuda karta taksit yaptircaz trendyoldan

image

1 cevap

0 oy
(571 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Tam alicaktim bitti bu postu acinca urun kalmadi resmen uygunduda burdakiler aldi demi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 162 göst.
6 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 323 göst.
27 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Buglemila (223 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 550 göst.
9 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Nick.degistim.bende (571 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...