Dokotr cok viruslu gebe var onalra bakiyorum bu hafta cok yogunum dedi ikili tarama testini getir persembe ona gore gun veriyim dedi bende esimi yolladim alip gelsin bugun gosteriyim nst sonucuyla beraber persembeyi beklemesin dime dua edin ayin 13 son diyo r 40+2 yim teste bakip anliycakmis net kac haftalik cok heycanliyim bebegimin kalp atislari esliginde yaziyorum
1,512,302 soru
24,667,445 cevap
367,066 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın