Editörler veriyor sadece kuzum eksi oyu, zaten olsa herkes herkese eksiyi basar
He bide o gelsin eksi verdikçe puanlar düşsün
Artı oy alınca kişi katliam çıkıyor bide eksi oy çıksa.dusunemiyorum burayi
Ondan sonra yansın ortalık :)
Alev alır sonra buralar ,sönmez de
1,512,395 soru
24,668,576 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın