Kızlar günaydın Yarın 1 ay olucak doğum yapalı.
Hiç korse takmadim. Az bi göbeğim var şimdi korde alıp giysem yada çarşaf bağlasam faydası olur mu yoksa geç mi kaldım faydası olmaz mı ?
Denemekte faydası var
2. Aydan itibaren taktım korse göbek sıfır
Ben sezeryanin 4. Gününde taktım ama az bi göbeğim var o da psikolojimi bozuyor
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın