Pof bugün koskoca 11 lira verdim su meshurrr asperox aldım ama hiçbir halta yaramıyor aspiratör sileyim dedim fiskirttim yağ olduğu gibi duruyor madem benim tellemem lazım ozmn niye okadar para verdim 4 liraya a 101 yagcozunu tercih ederim
Her kızartmadan sonra sil hiçbirşeye gerek kalmaz. O sözde güçlü şeyler pasaklilar icin
Valla ben kullanıyorum on numere yağı çıkarıyor
Nasıl bı mukemmellik bekliyodunki
Bencede Reklamda övüldüğü kadar değilmiş
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın