Sizlerdede varmı kızlar hadi görelim belki farklı çiçeği olan vardır da görürüm bulup alırım
Maşallah ne güzel çiçeklerin
Nerden alıyosun tohum olarak mi alıyosun canım
Ay çok güzeller
Ayy ben malesef evde gerçek çiçek sevmiyorum
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın