33 gün oldu doğum yapalı.
Sütüm pek gelmiyo. Bu gidişle kesecegim herhalde. Yemediğim şeyler icmedigim damlalar kalmadı. Her neyse...
Amway dan annem Zinde tutacak bir kaç ilaç kullandı baya memnun kaldi..
Normal yoldan zayiflayamiyorum..
Demem o ki amwayin bitkisel ilaçlarını kullanıp ise yarayan oldu mu?
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın