0 oy
355 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

33 gün oldu doğum yapalı.

 Sütüm pek gelmiyo. Bu gidişle kesecegim herhalde. Yemediğim şeyler icmedigim damlalar kalmadı. Her neyse...

Amway dan annem Zinde tutacak bir kaç ilaç kullandı baya memnun kaldi..

Normal yoldan zayiflayamiyorum..

Demem o ki amwayin bitkisel ilaçlarını kullanıp ise yarayan oldu mu? 


1 cevap

0 oy
(6,997 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Tatliskoooom ilaclari birakince verdigin kilonun iki katini aliyorsun 
tarafından
Bırakmam bende :D
(6,997 puan) tarafından
Bir sure sonra sorunlar ortaya cikiyor problem orda zaten birakip birakmaman da degil :D
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 453 göst.
6 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Sevgi semiz (280 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 147 göst.
12 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 309 göst.
14 Eylül 2021 Diğer kategorisinde _Melikeee_ (247 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 248 göst.
9 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...