Kızlar atasay paketleme diye bir sirket var kargoyla is gonderiyor evlere bana guvenilir gibi geldi ama bilemedim hic duydunuz mu bu şirketin adini ama önden 150 tl kapora istiyorlar o kafami karıştırdı
Hayir asla gönderme
Önden para isteyenler güvenli değil
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın