0 oy
226 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (219 puan) tarafından
Iyi akşamlar kızlar 2 haftam kaldi doğuma bebek arabasi alcam bu travel sistem den ama kullanıp memnun olduğunuz varmi 

3 Cevaplar

0 oy
(16,322 puan) tarafından
Baştan söyliyim çok agiirrrr
-Reklam-
0 oy
(21 puan) tarafından

Ben travel sistem kullanıyorum ve hiç ağır değil çok memnunum oğlum 11 aylık doğduğundan beri kullanıyorum İyikide almışım..

image

0 oy
tarafından
Joie kullanıyorum çok memnunum çok pratik

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 755 göst.
0 oy
2 cevap 212 göst.
9 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 223 göst.
11 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Tbae (470 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 324 göst.
5 Kasım 2023 Diğer kategorisinde ftos_kym (56 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,676 cevap

367,144 kullanıcı

...