0 oy
1,927 göst.
Diğer kategorisinde (8,858 puan) tarafından

Kizlar ilj sipariste 20 lira indirim var ben onu kullndim alt limitide yok 0 tl odedim cigkofte aldim iki tane 

Sizlerde yapin 

image

33 Cevaplar

0 oy
(3,870 puan) tarafından
Çok mantıklı
(8,858 puan) tarafından
Hee valla
-Reklam-
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Kiz bende öyle yapacaktım cesaret edemedim ya :))) 
(8,858 puan) tarafından
Inan aksamdan beri yapsam mi yapmasam mi dedim en sonunda ne kaybederim ki zaten kartimda parada yok yaptim yedim bile
0 oy
tarafından
Çok akıllıca kız vallahi 

Nerde beleş oraya yerleş demişler öyle imkan varsa yararlanmak lazım 
(8,858 puan) tarafından
Aynn oylee valla ayin 15 de alacaktim cig kofte iyiki almamisim oaram cebimde kaldi
0 oy
(1,106 puan) tarafından
Günü birlik geliyor demi canım 
(8,858 puan) tarafından
20tl indirim suan hesablarda var canim
(1,106 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(34,545 puan) tarafından

E bele oluyor mu geldimi çiğ köfte

(8,858 puan) tarafından
Midemde suannn
(34,545 puan) tarafından
Ahahhah layn bende yaptım iki TL ödedim sadece wjsjsjsj gelsin bakalım
0 oy
(2,267 puan) tarafından
Off kartlarımız açık değil ya olsa bana da çok indirimler denk geliyo ama malesef kullanamıyoruz kart olsada eşim içinde hiç para bırakmaz:))
(8,858 puan) tarafından
Bendede hic paraa yoktu ben sadece kartimi kaydettim
0 oy
tarafından
iki defa sipariş mi yapmanız gerek 
(8,858 puan) tarafından
Ilk siparis canim
0 oy
tarafından

Akıllı kadın seni :) <3

(8,858 puan) tarafından
Saol canimm
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bu getir her yerde yok 
(49,836 puan) tarafından
Eşim gelsin derim valla ama anlamadım ne kadarlık aldın sepete ekledin bı anlat :)
(34,545 puan) tarafından
Kız iki durum ayran vs aldım sepete ekledim sonra orada kampanyadan yararlan butonuna bastım septteki 22.50 olan 2.50 düştü karttan çekti 5 DKK sonra kapıya geldi  on numere
(49,836 puan) tarafından
Tamam eşime diyom
(49,836 puan) tarafından
Melike her kart gecerlimi
(34,545 puan) tarafından
He geçerli
0 oy
(187,419 puan) tarafından
yarasin          
(8,858 puan) tarafından
Hem oglumaa hem bana yaradi
0 oy
(2,824 puan) tarafından
Ilk sipariş 30 tl diye biliyordum canm bide canm illaki kartmi oluyor nakit yokmu 
(8,858 puan) tarafından
Illa kart canim online odeme kismini seciyosun
(49,836 puan) tarafından
Kapıda nakitte varmis
(2,824 puan) tarafından
Hm anladm canm sagolun
0 oy
(1,927 puan) tarafından
Esimin kredi kartı bende ama korkuyorum  kart numarası vs yapmaya başka yok yokmu yada kendime ait hesap açsam vs bilemiyorum 
(8,858 puan) tarafından
Canim alt limiti 20 tl olan bi yerden 20 tllik bisey al kendi kartin yok mu
(1,927 puan) tarafından
Yok maalesef esiminki bende ona da güvenemiyorum bişey olur falan
0 oy
(4,907 puan) tarafından
Ben yapamdim limit gösteriyor canim
(8,858 puan) tarafından
Yok cabim online odeme yap bide
(4,907 puan) tarafından
Deniyim dur
(4,907 puan) tarafından
Kart ekle diyor ekleyimm
(4,907 puan) tarafından
Allah razı olsun sayemde adana dürüm yedim vall
0 oy
(1,408 puan) tarafından
Senden gördüm yaptım bakalım gelecek mi :D
(8,858 puan) tarafından
Gelir kiz boze yakin 5 dakika komegene 15 dakikada geldi sen ne aldin
(1,408 puan) tarafından
Et döner aldım bende 1 TL verdim bekliyorum bakalım afiyet olsun bu arada sana :)
(1,408 puan) tarafından
Kız çok sağol valla sayende bedava yemek yedik :))
(8,858 puan) tarafından
Afiyet olsun canim
0 oy
tarafından
Dışardan söylediğimde hep getirden söylerim özellikle pizzaları çok indirimli oluyor..geçende de deterjan sipariş verdim 45 tl tutmuştu 20 tlye almıştım yumuşatıcı ve toz deterjanı 10 dkda gelmişti
0 oy
(285 puan) tarafından
Yapamadım yq
(8,858 puan) tarafından
Neden ki canim
0 oy
tarafından
Ohh afiyet olsun yarasin kuşum 
(8,858 puan) tarafından
Saol canim
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Getir cok iyi ya arkadasim bi ton abur cubur alıyor diyelim ki 40 TL tuttu ama o 10 lira ödüyor her seferinde 
(34,545 puan) tarafından
Niye ele oliii giz
(5,822 puan) tarafından
Heralde milletin eli alışsın diye kiz kaçıncı siparişini verdi hepsini bedavaya alıyor neredeyse
(34,545 puan) tarafından
Valla ey beleş mis.he ahhah
0 oy
tarafından
Yaa çok iyi hafta sonu yapayım eşimle ayrı ayrı yapalım yemek derdim olmaz hem çok sağol canım ❤️ 
0 oy
tarafından
ne kadar surede geliyor canim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 235 göst.
0 oy
2 cevap 319 göst.
27 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Nur_lina (153 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 338 göst.
20 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Laves555 (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 164 göst.
8 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Fdmdn (205 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...