Tenezzül edip yapılan yorumlara cevap vermeyenlere acayip sınır oluyorum o kişiler zaten belli ben hep onları kaydettim kafamda bide adam seçip cevap verenler var onlara ayrı sinir oluyorum duyun beni nefret ediyorum sizden ( yani bu kasdettiğim kisilerden )
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın