0 oy
238 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (513 puan) tarafından
Melek oglum gitti yerine mizmiz huysuz bebek geldi eskiden nerde olursa olsun mutlu olurdu asla beni aramazdi ama son 2 haftadir bezini almaya gttgmde bile peşimden sanki biri dövmş gibi aglayarak geliyor bende korkuyorum bu halinden namaz kiliyorum sürekli okuyup üflyorum bana çok dustu bu aralar

3 Cevaplar

0 oy
(3,590 puan) tarafından
Ne kadarlık ayrılık kaygısı başlamış olabilir. 
(513 puan) tarafından
10 bucuk aylk vallahi komşular gelecek diye korkuyirum oyle bi aglyoki
(3,590 puan) tarafından
Oluyor bir dönem bol bol kucakla canım sabret geçecek.
(513 puan) tarafından
Zaten hep.dib dibeyiz hic ayrilma yanimdan diyor su icmeye bile gtsem.hizli hizli emekleyerek gelyor
-Reklam-
0 oy
(2,707 puan) tarafından
Olabiliyor canım bazı dönemler de asla anneden ayrılmak istemiyorlar ayrılık korkusu oluyormuş ama geçici bu dönem 
(513 puan) tarafından
Gecsin bi an önce ya
0 oy
(392 puan) tarafından
Normal. Sarılın ona sevin. Size ihtiyacı var

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 218 göst.
29 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 252 göst.
14 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde aymira korkmaz (269 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 387 göst.
3 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Miracinannesi.34 (1,262 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 128 göst.

Kategoriler


1,512,693 soru

24,672,402 cevap

367,337 kullanıcı

...