Kızım bı haftaya 20 aylık olucak .Özür dilemeyi öğretmeye çalışıyorum bu ara.Evet sadece özür demeyi öğrendi ama gelin görün ki gelip gidip yüzümü cirmalayip özür diliyor guya
Yaa nasil guzel yurekleri var bu çocukların yaa
Kahkaha attım resmen
Ahahaaa yaparım ama özrümüde dilerim diyo demek
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın