Ağzımızn tadı bozulmasın diye diye yedi bitirdi aileyi Ferhunde ye kötü diyorlar ama bu aile kendi başlarını kendi yedi neyi kınadılarsa daha beteri başlarına geldi
Paragöz kadının teki siniir
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın