0 oy
277 göst.
Diğer kategorisinde (1,444 puan) tarafından
Kızlar eşimin doğum günü pasta hariç yanına ne yapabilirim . Tavsiyeniz neler .  Kurabiye poca kek falan yapıyorum bide sütlaç başka ne yapsam çok beğendiğiniz bisey varmı yapıp tarif verir mısınız 

4 Cevaplar

0 oy
(34,545 puan) tarafından
Kısır yapabilirsin hep tatlıda boğar yani 
(49,836 puan) tarafından
Haftada iki kez yapiyom Melike oluyom bayılıyom kilo aldı başını gidiyo sjsjsksjsk
(34,545 puan) tarafından
Ahahahha kız ne güzel bende çok severim ama  yapmaya üşeniyorum.
(49,836 puan) tarafından
Yok lan onda ne var sanki boğazda usenmiyomda sjskjskj
(34,545 puan) tarafından
Gene iyisin heee bende yapacan ama haftaya ahahwh
(49,836 puan) tarafından
Hadi bakalım☺️
-Reklam-
0 oy
tarafından
Patates salatası yada makarna salatası yap yeter bence 
0 oy
(389 puan) tarafından
2 kisisyseniz bence cok yapma sonra kalir
0 oy
(16,325 puan) tarafından
Bence tatlı bir şey yapma pasta var zaten mercimek köftesi olabilir 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...