0 oy
272 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Normal doğum yaptım Kırk günlük olduk ilk başlarda bebekle uğraşıcam diye beslenemedim ve bir anda göbeğim falan gitti ama bebeğim de hiç beslenwmedi şuan süt olsun diye yememi içmemi esirgemiyorum alt göbeğim çıktı yine ne yapmam lazım ilerde geçer mi böyle mi kalır

3 Cevaplar

0 oy
(16,103 puan) tarafından
Peki yiyince sutun geldimi
tarafından
Evet arttı
(16,103 puan) tarafından
Benimkide hep suyla artti
-Reklam-
0 oy
(579 puan) tarafından
Korse giyseydin keşke canım gerçi ben giydiğim halde kaldı ama sen zayıflamışsin bende hamileliklerimde hiç kilo almadım ama doğum göbeğim yine kaldı :(
tarafından
İlk hafta giyemedim sonra taktım ama faydası olmadı
0 oy
(399 puan) tarafından
Anam bırak kalsın napacan benimde göbek var önemli olan bebisime süt olsun;)) şaka yapıyorum eğer kiloyu sorun eden biriysen egzersiz falan yap yoksa akışına bırak kemalimmm;)))
tarafından
:)) evet sorun eden biriyim sonradan geçer mi onu merak ediyorum çocuğum için yemek zorundayım

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 128 göst.
0 oy
5 cevap 440 göst.
0 oy
4 cevap 724 göst.
0 oy
9 cevap 478 göst.
22 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Maianiz (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,677 soru

24,672,212 cevap

367,324 kullanıcı

...